CENG 416
Lisans Tezi ve Seminer II
Prerequisites: CENG 415
Davetli konuşmacılar, değişiklik yönetimi, kodlama dokümantasyonu, kodlama standartları, test, güvenirlilik, güvenlik, prototip geliştirme, kullanıcı kitapçıkları, grup demoları
Öğrenim Çıktıları:
- Problem tanımlayabilme becerisinin kazanılabilmesi.
- Problemi analiz edebilme, kapsam, kısıt, gereksinimleri belirleyebilme, çözüm tasarımı yapabilme.
- Yenilikçi, sürdürülebilir, çevreye ve topluma faydalı çözüm tasarımı yapabilme.
- Yeni yöntem ve teknoloji öğrenebilme ve kullanabilme.
- Ekip çalışması yapma becerisini kazanabilme.
- Projenin yazılı ve sözlü sunum becerisini edinebilme.
| KONU |
| Giriş |
| Davetli konuşmacı |
| Değişiklik yönetimi |
| Kodlama dokümantasyonu |
| Kodlama standartları |
| Test |
| Güvenilirlik |
| Güvenlik |
| Grup prototip sunumları |
| Grup prototip sunumları |
| Kullanıcı el kitabı hazırlama |
| Davetli konuşmacı |
| Grup demoları |
| Grup demoları |
Notlandırma
Uygulama/ Pratik: 25%
Araştırma Sunumu: 75%
Diğer Dördüncü Sınıf Dersleri
- CENG 400
- CENG 411
- CENG 415
- CENG 418
- CENG 421
- CENG 422
- CENG 424
- CENG 431
- CENG 432
- CENG 433
- CENG 434
- CENG 435
- CENG 436
- CENG 437
- CENG 441
- CENG 442
- CENG 443
- CENG 444
- CENG 451
- CENG 452
- CENG 461
- CENG 462
- CENG 463
- CENG 464
- CENG 465
- CENG 467
- CENG 471
- CENG 472
- CENG 473
- CENG 481
- CENG 482
- CENG 483
- CENG 484
- CENG 485
- CENG 486
- CENG 487
- CENG 488
- CENG 499
