Haberler ve Duyurular
Tüm haber ve duyuruları gör2023-2024 Bahar Dönemi Microsoft Teams Ders Kodları
2023-2024 Bahar Dönemi’ne ait derslerin Microsoft Teams ders kodlarına aşağıdaki tablodan ulaşabilirsiniz. Ders Kodu Ders Adı Teams Kodu BE 102 Computer Programming 58crqg2 CENG 112 […]
NVIDIA-BTF Afet Müdahale İnovasyon ve Eğitim Bursu
PARS araştırma grubunun “Heterogeneous Parallel Programming Course with Hands-on Experience” isimli projesi NVIDIA-BTF Afet Müdahale İnovasyon ve Eğitim Bursu kapsamında kabul edildi. NVIDIA, Heterojen Paralel Programlama kursunda felaketten […]
CERCIRAS Eğitim Programı 2023
Araştırma Görevlileri Serhat Caner, Nuri Furkan Pala ve Emre Dinçer Riga, Litvanya’daki CERCIRAS (Connecting Education and Research Communities for an Innovative Resource Aware Society) Training […]
Zagreb Uygulamalı Bilimler Üniversitesi’nden Renata Kramberger ve Tin Kramberger’i ağırladık
Tehničko veleučilište u Zagrebu – Zagreb Uygulamalı Bilimler Üniversitesi’nden öğretim görevlileri Renata Kramberger ve Tin Kramberger, Erasmus Personel Eğitim Hareketliliği Programı katılımcıları olarak 29 Mayıs-2 […]
Bölümümüzün yeni öğretim üyesi
Dr. Öğr. Üyesi Emrah İnan’ın aramıza katıldığını duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. Hocamızın araştırma alanları arasında derin öğrenme, doğal dil işleme ve bilgi tabanları bulunmaktadır. Kendisini tebrik eder, kariyerinde […]
Yeni 2515 TÜBİTAK COST Projesi
Dr. Öğretim Üyesi Işıl Öz’ün “Rapprox – Genel Amaçlı Grafik İşlemci Birimi Uygulamalarında Yaklaşık Hesaplama Teknikleri için Kaynağa Duyarlı Derleyici Tasarımı” başlıklı projesi TÜBİTAK tarafından […]
Yazılım Destekli Bireysel Zaman Yönetimi Semineri
Doç. Dr. Tuğkan Tuğlular Dokuz Eylül Üniversitesi’nde Yazılım Destekli Bireysel Zaman Yönetimi semineri verecektir. Etkinlik detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.
CERCIRAS Eğitim Programı 2022
Araştırma Görevlileri Burak TOPÇU ve Emre DİNÇER, Hırvatistan’ın Split şehrinde, COST aksiyonu tarafından düzenlenen CERCIRAS (Connecting Education and Research Communities for an Innovative Resource Aware […]